08 září 2015

Jak relaxujete vy?



  Já  moc odpočívat neumím, ale před cca 8 lety jsem našla FIMO a to je můj tvořivý odpočinek.
 Doma 2 malé děti, žádné hlídání, manžel do večera v práci a tak jsem hledala něco, co mohu dělat doma. Pro všechny, kdo kdo by chtěl také tvořit z polymeru mám jednu velkou výstrahu - pozor, je to vysoce návykové!!!
   Kdo nezná polymer, tak ho krátce představím. Je to tvárná hmota, která se prodává ve výtvarných potřebách v různých barvách, které se mezi sebou dají míchat. Pevnost hmoty záleží na tom, jakou značku si vyberete. Značek je opravdu mnoho a každá má své klady i zápory. Já nejvíce pracuji s fimo professional, dříve vyráběné jako fimo classic. Vyhovuje mi proto, že je dostatečně pevná, aby se z ní daly dělat i různé drobné jemné detaily. 
Kolik vzorů a tvarů z polymerové hmoty uděláte je omezené jen vaší fantazií.
   S postupem času, jak jsem polymeru propadla, jsem začala navštěvovat i různé kurzy, kde jsem se od zkušených lektorek dozvěděla plno fíglů a vychytávek, které jsem jinde nenašla.
   Z nedostatku času jezdit na kurzy i do vzdálených měst, jsem začala "studovat" polymerovou školu on-line. Nyní jsem v druhém ročníku a chci pokračovat dál. Jen kdyby bylo víc času na tvoření :-)
   Něco málo z mé tvorby najdete zde



Žádné komentáře: